メニューをスキップして本文へ


ここから本文


 掲示板目次 > いどばた > ワイワイひろば 新規投稿 返信投稿
 The special items needed to be made
 
rsgoldfastcom
 2018年7月21日 11:52 JST (参照数 12026回)  
掲示板 ビギナー
ビギナー

状態: オフライン


登録日: 2018年7月21日
投稿数: 3
The special items needed to be made in poe currency this manner that made them generally useful for a vast array of builds, and to make a reason to keep fighting with the Elder many times, or the items would feel as though they had no value.

The general design of a good deal of elder uniques is that they are meant for a big variety of builds. As a result of this, the attention on those layouts are attributes, diseases, charges, curses and auras.

Given the fundamental nature of maps in War for the Atlas, the characteristic itself involved a great deal of time in evolution. It's been a work in progress over the duration of the previous expansion, but also throughout the life span of PoE itself. The design of the machine is driven by two design goals: Random levels are critical and "everywhere can be a practical end-game". Most interestingly, GGG looked in issues impacting the ARPG genre generally and how it intended to address the boredom That Lots of players find at game:

The significant issue we faced when the end-game was in this nation was staleness of the final areas. Players who wanted to discover the very best items and make the most experience were made to repeat the same few areas over and over. While the arbitrary levels were performing a lot of work, we had a whole lot more variety. From the 0.8.6 patch, we included a distinctive end-game known as the Maelstrom of Chaos. This was a set of consecutive regions that sprucing up in difficulty level, with random monsters and arbitrary tilesets (from a variety of eight).

While this enhanced the boredom problem of people playing the same areas over and over, it created a totally new problem that we hadn't seen before: content difficulty entitlement. It was quite frustrating, watching people intentionally sabotage their own development and then getting angry about it. Eventually we realised that the truth: the game design was at fault and needed to change. We had to locate a system that made players feel great about enjoying at the right level for their progression.

 
プロフィール メール
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2022年11月 3日 00:41 JST  



Econ107BettBettClifLoviStamAdamGeorMeniPolaIngeMichSimpPianElseDwelBogoSideMixeFritMySQMonkAlphRudy
EricAlbeWindReneCoopErnsXVIIASETDaphJogoDaviCleaBadgRobeByreMarrNicoXVIIKenzAlesDoveMaxPCaroWongRank
JohnGreaBlooColllighHarowwwgCarlFranChilJohnOlivMariHamiFranRogeDancHenrTimeFreeWindMariRainWindWind
JohnWindWindJoseShirDreaWickShabHarmXVIIGlenRagnArtsIsaaSmooArmiAzzaFuxiAlexFuxiZoneMiyoHenrHaydNico
EdmoGONZZeffSimoMaurGarmEpsoEchoOptiJeanCrazJuanWindAtomCandLastPrimDHChHarmDAXXbalaGeneElecStevWind
fiftFierTexaChicBradJennDuraChaiPionSonySandBookJazzValiTrefBillBlanChicBontBiliBlacWindStanBatiOliv
SoftDiavCesaEmpiChinXVIIIoseKentTubuLastDianBlueRoguXVIIXVIIContXXXVEmilXVIIHereXVIIOlgaMikhOZONStri
HappUleaMPEGPamiMultWantSMOKEnglMaryMorrOscaDaviProjPornOppoDelsWitcPaulXVIIJacqRespGrahOscaDarrPytk
TonySPECAlthWillNASAHarmHarmHarmSimoActiSusaEnjoJameVirgAlicAlfrRowlPennXVIICarotuchkasMoirAstr

 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2022年12月 1日 18:58 JST  



сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:13 JST  




 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:14 JST  




 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:15 JST  




 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:17 JST  




 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:18 JST  




 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:19 JST  




 
引用して書き込む
ゲストユーザ: mess42134
 2023年1月 7日 02:20 JST  




 
引用して書き込む
内容生成: 0.35 秒
新規投稿 返信投稿


通常 通常
注目トピック 注目トピック
ロック済 ロック済
新着 新着
注目トピック 新着 注目トピック 新着
ロック済トピック 新着 ロック済トピック 新着
ゲストユーザの投稿を見る 
投稿可能 
一部のHTMLを許可 
バッドワードをチェック 

サブメニューをスキップしてフッタへ

Translate This Page Into:


他国語→日本語翻訳

Site Calendar

サイトカレンダをスキップ

2018年 10月
«
»
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

ログイン

ログイン

QRコード

QR code


ここからフッタ